אודותינו

הסיפור שלנו

משף אספקה טכנית הוקמה ע"י אשר (קיקי) פרנקל בשנת 1981. ששורשיה קשורים עמוק בעבודתו החלוצית של מנחם שמשון פרנקל (1923-2015), שהניח את היסודות של החברה בשנת 1949. בהתבסס על מורשתו, משף ממשיכה לשאוף למצוינות. ומטרתה לספק שירותים מקיפים למפעלים, אנשי אחזקה וייצור בתעשיות שונות, מפעלי היי-טק ומוסדות. חברתנו מציעה מגוון רחב של מוצרים ביניהם: ריהוט תעשייתי, ריהוט משרדי, כלי עבודה, ציוד טכני, חומרי גלם, ברגים מחברים ועוד. 

עם צוות מסור הפועל במחלקות שונות, משף מחויבת לספק פתרונות מהשורה הראשונה ללקוחותינו . מחלקת האספקה הטכנית שלנו מציעה מגוון רחב של כלי עבודה ומדידה, כלי חיתוך, מוצרי ליטוש, אביזרים שונים, דבקים, כימיקלים ועוד. אנו מבטיחים שללקוחותינו תהיה גישה לאספקה החיונית הדרושה להם כדי לבצע את תהליכי העיבוד והייצור שלהם ביעילות.

אחד מיתרונות הליבה שלנו טמון במחלקה הייעודית שלנו לפתרון בעיות טכניות, פיתוח פתרונות חדשניים ואיתור מוצרים מיוחדים. אנו מאמינים בשיפור מתמיד ובמציאת פתרונות מותאמים לאתגרים הייחודיים של לקוחותינו. צוות המומחים שלנו תמיד מוכן לסייע ללקוחות להתגבר על מכשולים טכניים ולספק להם פתרונות מותאמים אישית העונים בדיוק על הדרישות שלהם.

בנוסף לכלים ואספקה, מחלקת חומרי הגלם שלנו מספקת פלדות איכותיות, מתכות אל ברזליות וחומרי פלסטיק. אנו מבינים את החשיבות של שימוש בחומרים מעולים בתהליכי ייצור, ולפיכך, אנו שואפים לספק חומרי גלם העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

אנו בחברת משף מתגאים בשמירה על מלאי מוצרים רחב וזמין. זה מאפשר לנו להבטיח אספקה מהירה ולספק פתרונות יעילים המתאימים לצרכי הלקוחות שלנו. אנו שמים דגש על ערכים של איכות, שירות ושמירה על קשרים הדוקים עם לקוחותינו. שביעות רצון הלקוחות עומדת בחזית העסק שלנו, ואנו שואפים לעלות על הציפיות באמצעות המסירות, המומחיות והמחויבות שלנו לספק את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות.

באמצעות ההיסטוריה העשירה שלנו וההתמקדות הבלתי מעורערת במצוינות, משף מיקמה את עצמה כשותף מהימן לתעשיות המחפשות פתרונות עיבוד שבבי, אספקה טכנית וחומרי גלם. אנו מחויבים לטפח מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות שלנו, להבין את הדרישות הייחודיות שלהם ולספק להם את הפתרונות הטובים ביותר האפשריים כדי לתמוך בהצלחתם.

ריהוט תעשייתי
ריהוט משרדי

היתרונות שלנו

מוצרים בהתאמה אישית

משלוח מהיר

איכות מובטחת

Verified by MonsterInsights